Saturday 25 November 2017

Forex trading exit indikatorer


FX Exit Strategier: Håll din vinst Under handel diskussioner handlar ofta handelare om vilken valuta som ska komma in, men sällan talar de om hur eller när de ska gå ut. Att sluta från en handel är förmodligen viktigare än ingången, eftersom utgången är vad som bestämmer vinsten. Genom att lära sig flera metoder för att avsluta en handel placerar handlaren dem själva för att eventuellt låsa i större avkastning. Det finns flera användbara metoder för att avsluta en position, allt som är lätt att genomföra och kan implementeras i en handelsplan. (Trading Forex kan göra en förvirrande tid för att organisera dina skatter. Dessa enkla steg kommer att hålla allt rakt. Se Basinformation om Forex Taxation.) Stoppförlust En stop-loss-order är en mycket vanlig sätt att kontrollera risk och gå ut ur en position om den når en punkt där vi inte vill absorbera ytterligare förluster. Om en näringsidkare köper EURUSD på 1.3000 och ställer en stop-loss på 1,2950 betyder det att näringsidkaren är villig att riskera 50 pips (1.3000-1.2950) för att eventuellt kunna dra nytta innan stoppfrekvensen träffas. En stoppförlust placeras vid tidpunkten för handel och räknas ut före hand. Det finns potentiellt många metoder för att välja en stop-förlust, men i slutändan måste den vara på ett ställe där näringsidkaren inte rimligen förväntar sig att marknaden slår innan man sätter handlaren i en lönsam position som garanterar bara belöning för den potentiella risken som tas. Förlustordern kan placeras baserat på de senaste stöd - eller motståndsnivåerna. I figur 1, om en näringsidkare bestämde sig för att korta EURUSD baserad på att den gick sönder lägre än i den röda nedåtpilen, kunde en stoppförlust ha placerats strax över motståndsnivån vid 1,4590 (gul linje). Figur 1: EURUSD, 30 Minute Chart A-stopp kan också placeras baserat otillräckligt stöd och motståndsnivåer. Dessa skulle inkludera Fibonacci retracement nivåer eller trendlinjen stödnivåer. I figur 2 om en näringsidkare gick länge AUDCAD kunde hon placera ett stopp med hjälp av Fibonacci-nivåer baserat på det sista stora priset svänga valutasparet såg. Därför skulle ett stopp placeras på 61,8-nivån (rate1.0327), vilket innebar tidigare nedgångar. Alternativt kan trendlinjen användas eftersom priserna sannolikt kommer att hitta stöd på trendlinjen (även vid 1.0327). Om man använder en trendlinje för stoppavbrott är det viktigt att notera att kursen ändras över tiden då linjen är sluttande. Figur 2: AUDCAD, 15 Minute Chart Trailing Stops Användningen av trendlinjen som ett stoppverktyg som nämns ovan är ett exempel på ett stoppstopp. Stoppet kommer att flytta närmare inträdespunkten när valutan rör sig i handlarens riktning. Med andra ord är bakstoppet dynamiskt och kommer att förändras över tiden. En näringsidkare kan också göra detta som nytt stöd och motståndsnivåer bildas när valutan rör sig i deras riktning. Det bakre stoppet försöker minska risken om valutan i första hand rör sig i handlarens riktning men misslyckas då att följa igenom. Det försöker också låsa in en minsta vinst om räntan rör sig tillräckligt mycket för att näringsidkaren ska flytta bakstoppet till en lönsam nivå. Trappstoppar bör bara minska risken och bör aldrig flyttas längre bort från ingångspriset (ökande risk). Figur 3 visar hur man implementerar ett bakstopp med hjälp av stöd - och motståndsnivåer. Detta är handeln från Figur 1 där näringsidkaren är kort EURUSD nära 1,4510 med ett stopp vid 1.4590. Handeln rör sig positivt, men då inträffar en rally. När räntorna går tillbaka under det tidigare låget är nedsträckningen intakt och stoppet faller till strax över den nya motståndsnivån, vid 1,4450. Stoppet har dragit prisåtgärden och i det här fallet har garanterat en 60 pip-vinst, eftersom bakstoppet nu ligger under inmatningspriset. Figur 3: EURUSD, 30 minuters upplösning av inträde Kriterier En ofta förbisedd exitmetod är att helt enkelt lämna en position när de ursprungliga inmatningskriterierna inte längre existerar. Detta är särskilt användbart när du använder tekniska indikatorsignaler för inmatning. Ta till exempel en näringsidkare vars metod innebär att gå in i positionerna, eftersom volatiliteten ökar i ett försök att fånga stora snabba rörelser. Den näringsidkare kan använda en genomsnittlig sann intervall (ATR) indikator för att bedöma genomsnittlig volatilitet. I Figur 4 ser vi AUDCAD-volatiliteten klättra som ett försäljningsstart. En näringsidkare tar en kort position i väntan på snabb vinst, vilket snabbt kommer. Bland många potentiella utgångar är en enkel att helt enkelt avsluta när volatiliteten börjar dra tillbaka. Trots allt, om volatiliteten drar tillbaka den ursprungliga förutsättningen för handeln, bör handeln avslutas. Figur 4: AUDUSD, 4-timmars tidsutgångsavslutningar Den tidsmässiga utgången är relativt enkelt. Innan man tar ställning bestämmer handlaren hur länge de vill vara i handeln. Detta kan vara baserat på personliga skäl, såsom tidsbegränsningar eller det kan vara mer tekniskt (och troligen borde vara). Tekniskt tidsbestämda utgångar kan innefatta spännande i slutet av den amerikanska eller europeiska sessionen. Det kan också använda medelvärden, till exempel om en näringsidkare bestämmer att den genomsnittliga intradagens trenden varar fyra timmar i ett visst valutapar innan det går tillbaka, kan näringsidkaren använda detta som en tidsbegränsning på positionen och avslutas en gång fyra timmar från början av trenden har förflutit. Indikatorer som Fibonacci tidszoner kan användas, eller om en nyhetshändelse är kommande, kan näringsidkaren önska att gå ut före nyhetsmeddelandetiden. (Vi jämför resultaten av två valutahandlingar baserat på MACD-histogramskillnader. Se Handelsdifferenser i Forex.) Strategispecifika utgångar Finjusterade strategier kräver finjusterade utgångar. Dessa kan innehålla en kombination av alla tidigare nämnda metoder eller kan innehålla specifika utgångar för olika scenarier. Ta till exempel en strategi som handlar om att handla med ett stort nyhetsmeddelande, som NFP-rapporten (Nonfarm Payroll Report). I USD-relaterade par kan det här meddelandet orsaka stora gungor. En näringsidkare kan önska att kapitalisera på en förutsedd valutaparrörelse när rapporten har publicerats. Därefter har näringsidkaren inte längre behov av att aktivt hålla det ursprungliga paret eftersom det bara var ett spel på resultatet av rapporten. När det gäller NFP-rapporten (eller eventuell nyhetshändelse som orsakar volatilitet) kan en näringsidkare ha en serie utlopp planerade. En är den första stoppförlusten - det här är den största förlusten som näringsidkaren är villig att ta. Den andra är ett efterföljande stopp när hastigheten rör sig i handlarens riktning, så gör stoppet. En tredje exitstrategi kan vara att låsa in vinst om situationen utvecklas där trenden snabbt kan vända. Därför använder en näringsidkare, som en tredje utgång, ett ljusstickmönster (till exempel) om ett försvällande eller annat starkt reverseringsmönster inträffar, handeln avslutas. I Figur 5 släpptes NFP-rapporten kl 8:30 (ET) den 6 maj 2011, vilket ledde till en nyhet i USDJPY. Vid pausen inleds en lång handel, med stoppavbrott placerad strax under tidigare stöd vid 80.20. När handeln fortskrider uppstår en röd stapel, men priserna rör sig högre än en gång. Stoppet ligger upp till denna nya supportpunkt. Flera barer senare uppträder en baissefyllande mönster (cirkel) och näringsidkaren tar vinsten på den bakåtvända signalen. Figur 5: USDJPY, 3 minuters diagram Bottom Line Kombinationen av exitmetoder är praktiskt taget oändlig. Medan en näringsidkare endast kan använda trappstopp, kan andra använda en kombination av en tid, indikator, diagram eller ljusstake för att hjälpa till med att avsluta. Det ultimata målet är att hålla vinster och minimera risken. Detta kan göras med hjälp av stop-loss-order, efterföljande stopp, avslutande när inmatningskriterierna inte längre existerar, tidsutgångar eller strategiska specifika utgångar. Genom att använda dessa metoder och eventuellt kombinera dem kan det vara möjligt att behålla mer vinst och minska förluster. (Skapa mer utbildade handelsbeslut genom att identifiera viktiga vändpunkter. Se Pivot Strategies: Ett användbart verktyg för Forex Traders.) Ett förhållande utvecklat av Jack Treynor som mäter avkastning som förvärvats över det som kunde ha blivit uppnådd på en risklös. Återköp av utestående aktier (återköp) av ett företag för att minska antalet aktier på marknaden. Företag. En skatteåterbäring är en återbetalning av skatter som betalas till en individ eller hushåll när den faktiska skatteskulden är mindre än beloppet. Det monetära värdet av alla färdiga varor och tjänster som produceras inom ett land gränsar under en viss tidsperiod. Den takt som den allmänna prisnivån på varor och tjänster ökar och följaktligen köpkraften hos. Merchandising är någon form av att marknadsföra varor eller tjänster för detaljhandel, inklusive marknadsföringsstrategier, bildskärmdesign och. Top 10 Forex Exit Signals - Del 2 Uppdaterad: 22 april 2016 kl. 9:31 I del 1 påpekade vi att man kanske betrakta forex som något enkelt: du behöver bara veta vilket par att handla, när du ska komma in och när du ska komma ut. (Ett undantag till detta är med bärhandel, där du också måste vara uppmärksam på några andra faktorer). Naturligtvis är hela utmaningen i de tre små besluten. Här diskuteras några av de viktigaste signalerna för att veta när man ska avsluta en handel. Till att börja med är den grundläggande uppsättningen verktyg nästan identiska med ingångssignalerna. Med inmatning söker du efter en trend och hoppa i precis innan den börjar. Med utgångar letar du helt enkelt efter en trend eller början på en ny och hoppar ut innan den är för sent. Den stora skillnaden är att du vanligtvis inte letar efter en ny trend. När du kan identifiera att en ny trend har börjat och är mätbart signifikant, är det redan för sent att du förlorar pengar. I stället bör du lämna marknaden så snart det är klart att trenden du köpte på är slut. Så du kan börja med övergångar i glidande medelvärde. Om du använde det för att identifiera en uptrend, nu letar du efter en reversering med crossover ovanifrån. Men förhoppningsvis får du inte så långt. I stället bör du se procentandelen av förändringen på kort sikt glidande medelvärde. Om det kortsiktiga genomsnittet förblir oförändrat över en tidsperiod har trenden förmodligen upphört. Det betyder naturligtvis att det genomsnittliga riktningsindexet (ADX) eller den rörliga genomsnittliga konvergeringsivergensen (MACD) båda blir mer signifikant för dig. Leta efter stabilisering eller stagnation i dessa indikatorer som en signal för slutet på en trend. Några av de mest användbara forexutgångssignalerna är momentumindikatorerna, såsom TRIX, jämn hastighetsförändring eller relativ styrka. Det är också enkelt att rita en trendlinje baserad på Fibonacci pivotpunkter. När priserna börjar falla under den ursprungliga trendlinjen och du ser ett nytt mönster av pivotpunkter har trenden slutat. Leta efter motstånd eller stöd som erbjuder alla typer av mönster. Du kan också förlita sig på exponentiell glidande medelvärde (200 EMA). Problemet här är att det ofta är svårt att veta om du har att göra med en ny trend eller bara med retracement. Det är här priset ljus kan vara till hjälp i vissa fall. Sedan slutet på en trend är det ofta mer analytiskt komplicerat än början, är det väldigt viktigt att veta din analys bra. Nyhetschocker är i allmänhet ett dåligt sätt att fatta beslut om avgång, eftersom ditt svar kommer att vara för sent, ändå. Men om du har anledning att misstänka en händelse och du är mer exakt än marknaden kan det här vara användbart. I allmänhet kommer din stoppförlustorder att sparka in innan du kan. Och det är här den viktigaste utgångssignalen kommer in. Du bör alltid ha stoppförluster på plats för varje handel du gör. Enkelt sagt, du har hittat en utgångssignal när din stoppförlust sparkar in och slutar handeln för dig. Detta gäller också det största värdet i automatiserade system: lita på din programvara för att befria dig från en position innan du förlorar för mycket. Du kan sätta upp detta på komplexa sätt för att hjälpa dig även med lönsamma affärer. Om fler handlare åberopade sin egen analys för att få dem till marknaden och programvara som en av flera signaler för att få ut dem, skulle de avsevärt förbättra sina vinster. Riskredovisning: Valutakurshandel på marginal har en hög risknivå och kan inte vara lämplig för alla investerare. Det finns möjlighet att du kan förlora mer än din första insättning. Den höga hävstångseffekten kan fungera mot dig såväl som för dig. Vad är bäst indikator för att komma ut av handeln Låt mig förklara vad jag gör så du kommer att förstå vad jag behöver hjälp med. Jag har utvecklat ett litet handelssystem som blåser bort mig. Jag vet exakt när jag ska gå in i handeln. Det fungerar med alla par och jag behöver inte en enda indikator för att komma in i handeln. Den lägsta tidsramen jag använder är 1 HR. Jag använder också 4 HR och dagligen. Att komma ut ur handeln vid rätt tidpunkt är dock det som jag har något problem med. Här är vad jag menar. Att få ut av handeln med vinst är inte problemet, men jag tycker att jag går ut ur handeln i många fall långt till tidigt. Jag tar 15 pips till 25 pips när jag faktiskt kunde ha fått i många fall 100 till 300 pips på samma handel. På längre tidsramar är detta mycket vanligt, särskilt med PJ. Jag kommer ihåg den dag då jag skulle ha dödat för 10 pips om dagen. Senare handlade jag alltid 5 min-diagrammet. Dessa dagar är långt borta nu och jag är väldigt tacksam för det. Självklart försöker jag inte få varje pip, det är omöjligt att göra på ett konsekvent sätt. Jag försöker bara att få något av mittpartiet, men just nu ligger jag på den låga delen. Eftersom jag använder längre tidsramar vet vi alla att det mesta av tiden finns mycket rörelse inom ett enda ljus och det är det jag fokuserar mest på tiden. Jag handlar huvudsakligen GBPJPY på grund av så mycket rörelse i varje ljus. Jag letar efter någon slags indikator som kan hjälpa mig att få ut av handeln på bästa möjliga tid. Eftersom alla indikatorer släpar, är jag inte säker på vad jag ska använda. Jag har provat MACD, Stokastisk, och ett par andra med ingen framgång. Om någon har en indikator skulle de verkligen hjälpa mig med det här, jag skulle uppskatta lite hjälp på detta. Tack så mycket för läsning och eventuell hjälp som du kanske vill erbjuda. Ha en bra dag, låt mig förklara vad jag gör så du kommer att förstå vad jag behöver hjälp med. Jag har utvecklat ett litet handelssystem som blåser bort mig. Jag vet exakt när jag ska gå in i handeln. Det fungerar med alla par och jag behöver inte en enda indikator för att komma in i handeln. Den lägsta tidsramen jag använder är 1 HR. Jag använder också 4 HR och dagligen. Att komma ut ur handeln vid rätt tidpunkt är dock det som jag har något problem med. Här är vad jag menar. Att få ut av handeln med vinst är inte problemet, men. Jag använder RSI-indikatorn. Jag ritar trendlinjer där. Det händer att RSI i det här fallet är ledande indikator (innan linjen är mäklare på prisdiagrammet bryts den på RSI). Ibland lämnar jag handel för tidigt men vi vill inte fånga alla drag (100 av det). Jag har lärt mig det i en artikel. kan inte komma ihåg vem - förmodligen Sylwester maj. Men det kan inte användas på lägre diagram än 4H. Jag använder RSI-indikatorn. Jag ritar trendlinjer där. Det händer att RSI i det här fallet är ledande indikator (innan linjen är mäklare på prisdiagrammet bryts den på RSI). Ibland lämnar jag handel för tidigt men vi vill inte fånga alla drag (100 av det). Jag har lärt mig det i en artikel. kan inte komma ihåg vem - förmodligen Sylwester maj. Men det kan inte användas på lägre diagram än 4H. Ritar du trendlinjen på RSI-diagrammet Om så är vilken RSI-period du använder Kan du skicka en bild av din inställning, snälla tror jag att du letar efter den heliga graden. Tänk på ditt mål. Är ditt mål att lyckas eller ta bort alla möjliga pipar från marknaden Om det är att ta bort alla möjliga pipar från marknaden så är du på den förlorande slutet av slaget. Ta vad marknaden ger dig och var tacksam för att handla en annan dag. Marknaden är inte din vän. Jab och flytta, jab och flytta. Du behöver utmärkt fotarbete för att överleva. Absolut den bästa informationsadvice någon näringsidkare skulle få. Jag hoppas att heshe noterar att marknaden inte är en quotset-it-and-forget-itquot-typ av område. Inlägg och utgångar presenterar sig inte tydligt som man kan tycka om att tro. När marknaden rör sig måste handlare anpassa sig och anpassa sig till den nya situationen till hands. Marknaden är inte din vän. Få aldrig självklart, avslappnad eller bekväm när du hanterar marknaden. Um, kan låta ganska dumt, men om du vet quotexactly när du ska gå in i tradequot, då borde du veta quotexactly när man ska avsluta tradequot. Tiden för att avsluta handeln är när du får en signal att handla i motsatt riktning med ditt system (eller är det för naivt för ditt specifika system) jag publicerade detta på en annan liknande textad tråd, men den upprepas här: medan jag Jag är inte en programmerare, Ive tillbringade den bättre delen av 3 år, testa och gå igenom koderna för bokstavligen hundratals mq4 indikatorer. Jag har sedan länge kommit till slutsatsen att indikatorn som ger en bra inträde ger aldrig en bra utgång på flipsidan. Vanligtvis förlorar du det mesta av intäkterna du fått, när du får en utgångssignal. kanske det var därför mina auto-reverse EAs gjorde det inte så bra. LOL Ta waddahen vid explosion. Det ger till exempel mycket goda ingångssignaler, men utgångarna är ganska spottiga. Med det sagt, fann jag T3MA en mycket bra utgångsindikator. Om. du i ett köp och pris stänger under T3MA, betyder det vanligtvis slutet av den nuvarande trenden, vice versa för shorts. Nu eftersom jag inte kan garantera att priset verkligen kommer att tränas och inte bara gör en snabb whipsaw, använder jag också ett handelshanteringsprogram för att stänga en del av ordern på angivna pipnivåer och flytta resten av ordern till quotentry 1quotFour High Effective Trading Indicators Varje näringsidkare borde veta Artikel Sammanfattning: När ditt Forex Trading äventyr börjar, kommer Yoursquoll sannolikt att mötas med en svärm av olika metoder för handel. Dock kan de flesta handelsmöjligheterna enkelt identifieras med bara en av fyra diagramindikatorer. När du väl vet hur du använder Moving Average, RSI, Stochastic, amp MACD-indikatorn, är dinsquoll bra på väg att genomföra din handelsplan som ett proffs. Yoursquoll får också ett gratis förstärkningsverktyg så att yoursquoll vet hur man identifierar handel med dessa indikatorer varje dag. Traders tenderar att överkomplicera saker när theyrsquore börjar på denna spännande marknad. Detta faktum är olyckligt men otvivelaktigt sant. Traders känner ofta att en komplex handelsstrategi med många rörliga delar måste vara bättre när de bör fokusera på att hålla saker så enkla som möjligt. Fördelarna med en enkel strategi Som en näringsidkare fortskrider genom åren kommer de ofta till uppenbarelsen att systemet med högsta grad av enkelhet ofta är bäst. Handel med en enkel strategi möjliggör snabba reaktioner och mindre stress. Om din fråga bara börjar, bör du söka de mest effektiva och enkla strategierna för att identifiera affärer och hålla fast vid det här tillvägagångssättet. Ett sätt att förenkla din handel är genom en handelsplan som innehåller diagramindikatorer och några regler om hur du ska använda dessa indikatorer. I överensstämmelse med tanken att det enklaste är bäst finns det fyra enkla indikatorer som du bör bli bekant med med hjälp av en eller två åt gången för att identifiera handels - och utgångspunkter. När du handlar ett levande konto kommer en enkel plan med enkla regler att vara din bästa allierade. Verktygen till din tjänst för olika marknadsmiljöer Eftersom det finns många grundläggande faktorer när du bestämmer värdet på en valuta i förhållande till en annan valuta väljer många handlare att titta på diagrammen som ett förenklat sätt att identifiera handelsmöjligheter. När du tittar på diagrammen märker yoursquoll två gemensamma marknadsmiljöer. De två miljöerna är antingen marknader med en stark nivå av stöd och motstånd, eller golv och tak som priset inte går igenom eller en trendmarknad där priset ständigt flyttas högre eller lägre. Med hjälp av teknisk analys kan du som näringsidkare identifiera intervallbundna eller trendiga miljöer och sedan hitta högre sannolikhetsposter eller utgångar baserat på deras avläsningar. Att läsa indikatorerna är lika enkelt som att sätta dem på diagrammet. Att veta hur man använder en eller flera av de fyra indikatorerna, som Moving Average, Relative Strength Index (RSI), Slow Stochastic och Moving Average Convergence Amp Divergence (MACD), kommer att ge en enkel metod för att identifiera handelsmöjligheter. Handel med rörliga medelvärden Flyttande medelvärden gör det lättare för handlare att hitta handelsmöjligheter i riktning mot den övergripande trenden. När marknaden är trendig kan du använda det glidande genomsnittet eller flera glidande medelvärden för att identifiera trenden och rätt tid att köpa eller sälja. Det rörliga genomsnittet är en plottad linje som helt enkelt mäter medelpriset för ett valutapar under en viss tidsperiod, som de senaste 200 dagarna eller året av prisåtgärder för att förstå den övergripande riktningen. Yoursquoll märker en handelsidee genererades ovan endast med att lägga till några glidande medelvärden i diagrammet. Att identifiera handelsmöjligheter med glidande medelvärden låter dig se och avbryta momentum genom att ange när valutaparet rör sig i riktning mot glidande medelvärde och avslutar när det börjar röra sig motsatt. Handel med RSI Relative Strength Index eller RSI är en oscillator som är enkel och hjälpsam i sin applikation. Oscillatorer som RSI hjälper dig att bestämma när en valuta överköps eller överlåtas, så en reversering är sannolikt. För de som gillar att vara lsquobuy låg och sälja highrsquo, kan RSI vara rätt indikator för dig. RSI kan användas lika bra inom trending eller varierande marknader för att hitta bättre inträdes - och utgångspriser. När marknaderna inte har någon tydlig riktning och sträcker sig kan du antingen köpa eller sälja signaler som du ser ovan. När marknaderna trender, vill du bara komma in i riktning mot trenden när indikatorn återhämtar sig från ytterligheter (framhävs ovan). Eftersom RSI är en oscillator markeras den med värden mellan 0 och 100. Värdet på 100 anses vara överköpt och en reversering till nackdelen är sannolikt, medan värdet på 0 anses vara översalt och en omvändning till uppsidan är vanlig. Om en uptrend har upptäckts skulle du vilja identifiera RSI-omvändningen från läsningar under 30 eller överlåtas innan du går tillbaka i riktning mot trenden. Handel med stokastik Slow Stochastics är en oscillator som RSI som kan hjälpa dig att lokalisera överköpta eller överlämnade miljöer, vilket sannolikt gör en återföring i pris. Den unika aspekten av den stokastiska indikatorn är de två linjerna, K och D-linjen för att signalera vår post. Eftersom oscillatorn har samma överköpta eller överlämnade avläsningar, letar du helt enkelt efter K-linjen för att passera över D-linjen genom 20-nivån för att identifiera en solid köpsignal i riktning mot trenden. Handel med den rörliga genomsnittliga konvergensförstärkningsdivergensen (MACD) Som ibland känd som oscillatorns konungen kan MACD användas väl i trender eller varierande marknader på grund av att användningen av glidmedel ger en visuell visning av förändringar i momentum. Efter yoursquove identifierade marknadsmiljön som antingen sträckande eller handel, det finns två saker du vill leta efter för att härleda signaler från denna indictor. Först vill du känna igen linjerna i förhållande till nolllinjen som identifierar en uppåt eller nedåtrikad förspänning av valutaparet. För det andra vill du identifiera en crossover eller kors under MACD-raden (Red) till Signal line (Blue) för respektive köp - eller säljhandel. Liksom alla indikatorer är MACD bäst kopplad till en identifierad trend eller intervallbunden marknad. När yoursquove identifierat trenden är det bäst att ta övergångar av MACD-linjen i riktning mot trenden. När yoursquove gick in i handeln, kan du sätta stopp under det senaste priset extrema före crossoveren och ställa in en handelsgräns på dubbelt så mycket som riskerar att bli riskerad. --- Skrivet av Tyler Yell, Trading Instructor För att läggas till Tylerrsquos e-postdistributionslista, vänligen klicka här.

No comments:

Post a Comment