Tuesday 12 December 2017

90 win forex trading


Forex M1 Scalping 90 Vinn scalping med EMA Använd linjediagram. Tidsram: 1M. Valutapar: Majors Spread max: 000025. Är bäst att skalla handel vid London Open (3:00 EST) eller New York öppet (8:00 EST) eftersom det är i allmänhet när valutapar kommer att börja flytta mer i en riktning. Indikatorer: 1 Ema (exponentiell glidande medelvärde) Prediktiv, lång period 25, skottperiod 8 2 Ema (exponentiell glidande medelvärde) Prediktiv, lång period 50, kort period 15 3 Ema (exponentiell glidande medelvärde) Prediktiv, lång period 100, kort period 100 Långa inträde: När Ema 25 passerar genom 50 Ema och 100 EMA. Korta inträde: När Ema 25 passerar genom 50 Ema och 100 EMA. Exit: TargetPrice: 5-10 pips Stopp förlust: 9-12 pips Relaterade inlägg Mest populära Senaste inlägg Copyright kopia 2017. Hämta Forex Indikatorer Trading Systems And RobotsNews har ett handelssystem w90 win rate Egentligen killar jag har om en 90 vinst takt efter 234 handlar om 3 hela veckor. med en öppen handel är det dock ett litet parti på ett quotMiniquot konto. Om någon har något liknande mina resultat skulle jag inte ha något emot att lägga ut mitt levande resultat. Därefter diskutera vilken typ av taktik eller strategier som vi kanske eller kanske inte har gemensamt. Jag får inte fel, jag kommer fortfarande att testa detta i en levande miljö i 1 år innan du lägger några riktiga pengar på ett kvotkontrakt. Jag vill se om jag kanske ser över något. Så betyder det att du vill ha bron Jag håller det för dig men jag behöver en insättning Inget annat än trender med ett automatiserat system. Jag skriver mina egna EAs för att rida trender, och jag är inte rädd för att skicka min CODE eller mina RESULTAT. Trevligt, ärligt jag är inte riktigt där än. Jag lär mig att skriva skript för ett EA när jag kan se till att mina nycklar till handel kan hålla upp hela året. Vad som gör mig galen är en vän som fortsätter att försöka köpa EA efter EA för hundratals dollar bara för att förlora mer pengar. Startar upp en investeringspool för att förlora över 90 och han var bara en teknisk näringsidkare som använder pivots fibo-linjer. Hur stor av en trend rider du? Jag väger EU-trenden från förra veckan. Ändå handlade jag fortfarande mot trenden för två veckor sedan. Därför måste jag fullt ut testa hur bra det går i en levande miljö när känslor ibland kan spara eller minska dina vinster. Förra veckan slog jag 750 pips, missade 1k pips på grund av att jag bara var paranoid om marknaden tog alla mina vinster tillbaka och sedan några. Ive kallas en grundläggande näringsidkare. Jag gillar bara att handla med vinden bakom min rygg. Just nu vill EU säga att det kan gå upp på sommaren, men jag har bara en känsla av att det kan släppa ytterligare 200 pips. Förse mig inte, jag gjorde förluster för att jag riskerade mer än jag borde ha. Så jag gör inte det längre med min vinstfrekvens, jag kommer bara att slita ut det för året och bygga upp mitt konto med ett stort antal pips som vunnits. V275n299, v299d299, v299c299. Egentligen killar har jag en 90-win-sats efter 234 affärer på 3 hela veckor. med en öppen handel är det dock ett litet parti på ett quotMiniquot konto. Om någon har något liknande mina resultat skulle jag inte ha något emot att lägga ut mitt levande resultat. Därefter diskutera vilken typ av taktik eller strategier som vi kanske eller kanske inte har gemensamt. Jag får inte fel, jag kommer fortfarande att testa detta i en levande miljö i 1 år innan du lägger några riktiga pengar på ett kvotkontrakt. Jag vill se om jag kanske ser över något. lol..funny hur sådana trådar dyker upp sedan ett tag. Inget brott, men jag är rädd att din fråga är meningslös. Vilket system som helst med 5 pip vinstmålet och en 500 pip stoploss kommer att ha en mycket hög (förmodligen 90) vinstfrekvens. Men då kommer en förlust att hindra dig. Med andra ord måste du överväga RR (återgång till riskförhållande) för varje handel, liksom vinstfrekvensen. Alla system bör kunna omsättas oavsett om marknadskvoten går upp eller ner. Åh, jag vet, ville bara se vad folk trodde. De flesta tar bara det som ett skämt, men det finns människor som seriöst känner sig blinda för framgång och satsar bara högre. En vän av mig söker en EA som gör just det. Hes spenderade hundratals dollar på EAs och förlorade mer än vad han investerade. Jag kombinerar bara olika strategier och taktik till något konsekvent. Förra veckan var 750 pips I varierar från 500-1000 pips per vecka. Jag måste vinna tillräckligt med pips incase jag slog en 500 pips SL. Jag handlar ljusformationer jag gillar, titta på den ekonomiska nyheterna prognosen. Jag har en spelplan för 40-60 piprörelser. På dagar förväntar jag mig några seriösa rörelser, jag har väntande branscher för ett 100 pip-sortiment. Jag försöker också behålla en marginalnivå 2000-5000. Inte stora affärer på något sätt, men tillräckligt för att se till att förluster inte förstör kontot. Ill figur i månaden i en levande miljö om det är bäst att handla ett 100 pip-sortiment, vänta på en retracement och sätt upp affärer igen. Eller ta ett skott när du projicerar en 400-600 piprörelse för EU. V275n299, v299d299, v299c299. marknaden är en levande materia Hur skulle du beskriva din quotKeysquot till handel då Just nu Im vid 89 var på 95 men blev dum och stannade inte kursen med min storlek och övergav min MMPip-hantering. Plus efter att ha hört alla skräckhistorierna om hur du kan komma ihop med marknaden, blir jag paranoid efter att jag vann så många pips. Som om min mäklare är ute för att få mig eller bara ett stort jätte Ponzi-system. När jag handlar ett 40, 50 eller 60 pip-sortiment. Det är nästan instinktivt med 1-3 branscher öppna på en gång för EU. Jag brukade vara en scalper, men helt insåg att jag behövde en komplett strategi för att vinna konsekvent eller vinna tillräckligt med pips för att täcka alla öppna affärer som kan förlora. Om du vill se mina live resultat kan jag lägga upp den här. Just nu är mitt levande konto bara ett exempel på, om det inte är okej, fixar du inte det. Lol Jag tittar på att behålla mina vinster i veckan i stället för att ge den tillbaka till ibfx och då tycker jag om mina första två veckor. V275n299, v299d299, v299c299. Att dela med dig vad din uppställning är för en handel I morgon går mina affärer in som förväntat. Jag har 1-3 affärer öppna mellan 1.2900-1.3000. Låst i 35pips hittills. Normalt är jag pistol 100-200 per dag, men jag får 160 pips totalt när det rensar 1.3000 för EU. Jag väntar på en retracement och handlar sedan 40-60 pip-sortiment med olika Take Profit-positioner. Btw köper alla. Jag är bara glad att titta på diagrammet och en allmän förståelse för hur nyheter påverkar marknaden. en mer avslappnad handelsstil. Lägre parti storlekar ger mig utrymme för fel innan marknaden går igenom mitt handelsområde. Det är en vacker sak. Bara stängt en annan handel för ytterligare 10 pips en annan. Om det fyller mitt handelsområde får jag 160pips med en öppen för att fånga en potentiell tjurkörning. Om den öppna handeln går söderut, kan jag låta den köra på -160pips eller stänga den vid -80pips eller bara gå med en 5-stoppförlust. V275n299, v299d299, v299c299.GBP JPY Forex Enkel handelsstrategi med 90 vinnande pris GBP JPY Forex Simple Trading Strategy 8211 (Fungerar på alla tidsramar och för alla par 8211 Bäst används på 5Min15min för kortfristiga transaktioner och 30min1Hr4hrdaily för långsiktiga affärer). Jag handlar i GBPJPY och andra valutor med den här enkla metoden för ganska någon gång nu och det har visat sig vara framgångsrikt 90 gånger, de enda gånger det har misslyckats är när en spik upp eller ner under nyhets tid så jag avskräcker vem som helst att sluta med hjälp av denna 30 min före och efter nyheten att fly från whipsaws. Denna metod ska fungera bra på alla par, men på grund av den höga valfriheten och rörelsen, älskar jag att arbeta på GBPJPY-par, ger mycket hög risk för belöning. För par bortsett från GBPJPY kan du behöva experimentera med TP och SL abit. Den viktigaste delen i att lyckas med denna metod är att hålla fast vid reglerna hela tiden och komma in i handeln när du har indikatorerna som ger dig signalen. Vänligen studera reglerna ordentligt och gå inte in i affärer bara för att komma in, ens väntar på den korrekta signalen själv och stanna ut sig är en handel i sig. Om du håller fast vid reglerna för tillträde, försäkrar jag dig om att din vinnande takt blir så hög som 90. Jag tycker personligen att detta fungerar bäst från 7:00 GMT till ca 20:00 GMT. Jag har lagt till pivotindikatorn som mycket till hjälp för att hitta den förväntade nivån av stöd och motstånd utan att för mycket av huvudvärk. Som en tumregel bör du titta på Lång valuta om priset ligger över Pivot Line och Short det om priset ligger under Pivot Line. Jag kommer att förklara det mer när vi tar det här framåt. Jag kommer inte att förklara i detaljer om vad alla indikatorer är. vad är svängningar. vad är stöd och motstånd, för att besöka babypips en utmärkt resurs för att lära sig om Forex. Rekommenderad artikel: Forex Price Channels Tekniska analyser och indikatorer för att tjäna hållbara vinster SÄKER ENTRY för långa affärer (på 5 min diagram) I) Första inställning (Bästa inställning Kanske kan fånga rörelser på 50 till 150 pips) För lång. Vad du behöver göra är att se om priset ligger över Daily Pivot, och se sedan om LaGuerre 1 (hädanefter kallad Lag1) är över 0,15 och går uppåt. StokHistogram (hädanefter kallat Stoch) är bort från negativt till positivt. MACD har gjort en crossover till positiv (Crossover over Zero Line) och LaGuerre 2 (Hädanefter kallad Lag2) ligger längst ner (för Extended Time) eller trender uppåt över 0.15. II) Andra inställningen (när priset redan klättrar upp) Kanske kan fånga dragningar på 30 till 80 pips För lång: Vad du behöver göra är att se först om LaGuerre 1 (hädanefter kallad Lag1) är vid eller över 0,45 och går uppåt. StokHistogram (hädanefter kallat Stoch) är bort från negativt till positivt och klättring och LaGuerre 2 (Hädanefter kallat Lag2) är vid 0,45 eller högre och trender upp. Jag rekommenderar inte att du tar någon annan lång installation utöver detta om inte alla indikatorer pekar i den riktningen. Kontrollera om 1min, 5min och 15min Lags är överens om att ta affärer bortsett från de som nämnts ovan. Avslutar för långa (flera alternativ Välj vilket alternativ som per din vinstnivå) När Lag-2 korsas 1,00 och börjar sedan komma ner under 0,85 När du får 50 pips Dagligen R1 (Första motstånd ovanför daglig pivot) Daglig R2 (Andra motståndet ovan Daglig svängning) MACD-crossover från Positiv till Negativ och Red lagring sänker När Stoch Histogram går från Positiv till Negativ, och Red Lag pekar ner (båda villkoren måste uppfyllas. Om inte ta 50 vinst och låt handelskörningen) När Stop-lossen är träffad (20 pips Spread) Det här kommer sannolikt att hända endast om du inte har tagit handeln enligt regler eller tagit handel 30 minuter före eller inom 30 minuter med nyheter. Rekommenderad artikel: Förbättra din Forex Trading Strategy med 3 bästa Fibonacci Trading Systems Om någon har fler förslag, vänligen maila mig så jag kan titta på det och lägga till utgångarna. SÄKER INGÅNG för korta affärer (på 5 min diagram) I) Första inställning (Bästa inställning Kanske kan fånga rörelser på 50 till 150 pips) För kort. Vad du behöver göra är att titta först om LaGuerre 1 (hädanefter kallad Lag1) ligger under 0,85 och går nedåt. StokHistogram (hädanefter kallat Stoch) är bort från positivt till negativt. MACD har crossover till Negative från Positive (Below Zero Lines) och LaGuerre 2 (Hädanefter kallad Lag2) är överst (under längre tid) eller trenden neråt under 0,85 II) Second Setup (när Priset redan klättrar upp) Kanske kunna fånga dragningar på 30 till 80 pips för shorts. Vad du behöver göra är att se om LaGuerre 1 (hädanefter kallad Lag1) ligger vid eller under 0,45 och går nedåt. StokHistogram (hädanefter kallat Stoch) är bort från positivt till negativt och klättrar ner och LaGuerre 2 (Hädanefter kallat Lag2) är vid 0,45 eller under och trender ner. Avslutar för korta (flera alternativ Välj vilket alternativ som per din vinstnivå) När Lag-2 passerade 0,00 och börjar då uppgå till 0,15 När du får 50 pips Daily S1 (Första stöd under Daglig Pivot) Daglig S2 (Andra Stöd nedan Daglig vridning) MACD har korsat över till positiv och röd lagring vänder upp När Stoch Histogram går från negativ till positiv, och Red Lag pekar upp (båda villkoren måste uppfyllas. Om inte ta 50 vinst och låt handelskörningen) När Stop-lossen är slagen (25 Pips inklusive Spread) Det här kommer sannolikt att hända endast om du inte har tagit handeln enligt regler eller tagit handel 30 minuter före eller inom 30 minuter med nyheter. Rekommenderad artikel: RSI Momentum Secret Method Forex Trading System - Steg för steg Handledning Stopp för alla poster för Long and Short är 20 pips plus spridning från den bästa inställningen enligt regler. Om någon har fler förslag, vänligen maila mig så jag kan titta på det och lägga till utgångarna. Några fler exempel för utbildningsändamål Denna metod ska fungera bra på alla par, men på grund av den höga valfriheten och rörelsen älskar jag att arbeta på GBPJPY-par, vilket ger mycket hög risk för ersättning. För par utöver GBPJPY kan du behöva experimentera med TP och SL lite. Den viktigaste delen för att lyckas med denna metod är att hålla fast vid reglerna hela tiden och komma in i handeln när du har indikatorerna som ger dig signalen. Vänligen studera reglerna ordentligt och gå inte in i affärer bara för att komma in, ens väntar på den korrekta signalen själv och stanna ut sig är en handel i sig. Om du håller fast vid reglerna för tillträde, försäkrar jag dig om att din vinnande takt blir så hög som 90. Du kan också uppnå en vinstfördelning på 80 till 90 i Forex on160Complete AutoPilot160in 3 enkla steg utan att använda 160 indikatorer (100 gjort för dig) Du TOO kan nu uppnå dubbelciffrigt portföljtillväxt varje månad på AutoPilot Den korta klyftan för att få professionella handelsresultat Du är trött på att slösa bort pengar, tid och ansträngning160on dyra160Forex Indikator och kurser, men ändå inte få de önskade Forexresultaten eller kanske trött på att titta på din handelsskärm varje dag men ändå inte kunna göra ditt hårda arbete till konsekvent veckovinst Efter alla instruktioner från så kallade Forexgurus men ändå inte kunna hitta konsekvensen vill du multiplicera din Forex Portfolio Du är inte ensam Och det är verkligen inte din fel eftersom Forex Market är full av marknadsförare som skapar värdelösa Forex-indikatorer, kurser och expertrådgivare.160 Men de vet hur man säljer dig deras skit Indikatorer genom deras välpolerade försäljningsvideo med all hype för att locka dig att dela med dina hårt intjänade dollar. Vi ska visa dig hur du kan vinna 90 av tiden och växa din portfölj säkert med ens någonsin att behöva gå in i dina egna affärer Så läs vidare och vi kommer snart till det. Numren är svindlande. Mer än 96 av alla handlare misslyckas. Och de misslyckas huvudsakligen på grund av 2 saker. 1.160 The Wrong Trading Psychology160 8211 de kan inte hantera och kontrollera sina känslor 8211 rädsla och känslor regerar över logiken eller strategin som de använder när marknaden 160 160 160 160 160160 får volatila 8211 nyheter och händelser moln sin dom om när man ska dra avtryckaren eller lämna en handel 2.160 Den felaktiga strategin och verktygen för fel marknad 8211 Vissa strategier fungerar bra på en trendmarknad, men suger när det kommer till hyfsade 160 160 160 160 160 1606060 marknadsvillkor. 8211 betalar för dyra Indikatorer som lovar himlen men matchar inte hype 8211 lär sig fel sak från så kallade Forex Gurus Om du läser detta enkla 8220sales8221 brev så har du förmodligen gynnats av de hundratals gratis strategier som vi lägger ut på en daglig basis och förhoppningsvis hittar du ut gratis saker som är användbara i din handelsresa. Vårt mål är att hjälpa till att höja den allmänna lönsamheten hos Forex-handlare och that8217s varför vi har denna handelsspegelservice. Men vi vet att det inte är tillräckligt. Vi behöver göra mer. Och slutligen är lösningen att tillhandahålla en DONE-FOR-YOU-tjänst och that8217s vad vi har utsett att göra. En full service Forex 8220Hedge8221 fond men utan de höga avgifterna som hör samman med hedgefonder. Du behöver inte heller överlämna dina pengar till oss. Fortsätt använda din favorit Forex Broker. Det är coolt. Vad du kan göra är att kopiera alla våra affärer i MT4 till din MT4 i realtid. I grund och botten är allt du behöver göra för att ställa in rätt och du är klar. Lösningen på din handelsutmaning. Vinst vid fredag ​​EURUSD - en riktig full service handel spegel tjänst Du har nu tillgång till vår handel spegling tjänst, vinst vid fredag ​​EURUSD Du kommer snart att lära sig att handel med oss ​​är enkelt och du kommer att njuta av de resultat som vi levererar till dig och din familj. Tänk dig att din vinst växer konsekvent varje vecka. vad ska det göra för din ekonomi Heres vad du kan förvänta dig med vinst vid fredagen EURUSD: Du behöver inte ta år för att lära dig att handla. Du behöver inte ens veta hur man handlar. 160 Du kan starta small160even med ett litet konto (vi rekommenderar 300 för att täcka prenumerationsavgifter) Du kan skala din vinst utan problem när ditt konto växer Och du har alltid kontroll över dina pengar när du bestämmer din Forex Broker. Och viktigast av allt kommer du att börja se din portfölj växa säkert och konsekvent varje vecka

No comments:

Post a Comment