Thursday 21 December 2017

Infond corp aldrig fail forex handel


Forex Top System martes, 12 de junio de 2012 Jag skulle vilja dela med dig den bästa Forex Trading-strategin jag hittade. Efter år forskar, backtesting, och misslyckades med att välja den optimala Forexstrategin. Jag hittade äntligen den perfekta, en som aldrig misslyckas. Ive har lagt upp olika komponenter i andra strategier, och i kombination skapar dessa komponenter den mest fantastiska Forex Trading Strategy jag någonsin har sett. Den forexstrategi jag använder kombinerar följande element: enkla indikatorer, diagram, en tredjeparts programvara (WSS 9.3) bara för att skapa rätt mall och några signaler. Jag kommer att skicka dig programfilerna (som levereras med en installationsguide och kommer endast att användas som en mall), de indikatorer du behöver använda, inställningarna, avläsningarna, hur du bestämmer in - och utgångspunkter och signaler. Inträdesnivåer är mycket tydliga, och de misslyckas aldrig. Jag skickar dig dokument som visar det. Utgångspunkter beror på dina mål när jag på min dator kontrollerar när när jag ska gå ut. De flesta gånger ställde jag en Take Profit-nivå på 2050 pips bort. Jag handlar 2-4 gånger om dagen, ibland mer. Förtjänstpotential är obegränsad med denna strategi När jag väljer vid vilken tidpunkt som att avsluta en handel, får jag ibland vinster på 200 pips eller mer (jag bestämmer när jag ska avsluta efter att priserna når ett visst pris eller en barriär du måste titta på i din mall). Kontakta mig om du vill få en fullständig rapport om denna strategi, med inställningar, bilder, bevis, anteckningar och mer. Fullständig strategi installationsguide kommer att skickas för endast 20. - Paypal (belmar313yahoo. es) - Liberty Reserve (vänligen kontakta mig för detaljer) - MoneybookersSkrill: belmar313yahoo. es Om möjligt, lägg till ett Memo eller Kommentar i din betalning, det gör det lättare för mig. Filerna skickas omedelbart efter betalningskvittot. Kontakta mig via belmar313yahoo. es bör du behöver ytterligare assistance. Lost I Malaysia 65.292 RoboForex Ltd65292 FCA12289CySEC IFSC 12290 Lost In Malaysia: 6529265288GBP652891228965288USD652891228965288EUR6528965288AUD6528912290 RoboforexCopyfx6529212290Copyfx65292Roboforex65292 MT4MT4 1229065292MT4652926529212290Copyfx6529265306 Copyfx 12290 Lost In Malaysia EA1229065292652926529212289652921229065292652926529265292EA65292Lost I Malaysia 122906529265292 65292Lost I Malaysia 12290 Lost In Malaysia 65306Is ditt Forex Broker A Scam Om du gör en internetsökning på forex mäklare bedrägerier, är antalet återkomna resultat svindlande. Medan valutamarknaden långsamt blir mer reglerad finns det många skrupelfria mäklare som inte borde vara i affärer. Lyckligtvis blir de så småningom avväntade. Men när du vill handla forex är det viktigt att veta vilka mäklare är pålitliga och genomförbara, och för att undvika de som uppstår. För att kunna räkna ut de starka mäklare från de svaga och de välrenommerade från de med skumma omständigheter måste vi gå igenom en rad steg innan vi deponerar en stor del av kapitalet med en mäklare. Handel är tillräckligt svår i sig, men när en mäklare genomför praxis som arbetar mot näringsidkaren kan vinst vara nästan omöjligt. (För valutahandlingar tips, kolla in Top 4 saker framgångsrika Forex Traders gör.) Separation Fakta från fiktion När vi möter alla slags forum inlägg, artiklar och missnöje kommentarer om en mäklare, måste vi komma ihåg att många handlare misslyckas och aldrig göra någon vinst . Många av dessa missnöjda näringsidkare lägger sedan upp innehåll på nätet som skyller mäklaren (eller något annat yttre inflytande) för sina egna misslyckade handelsstrategier. Således, när man undersöker en potentiell valutahandel. handlare måste lära sig att skilja fakta från fiktion. I många fall kan det tyckas till en näringsidkare att en mäklare försiktigt försökte orsaka förlust. Klagomål som: Så snart jag ställde handeln, vände marknadens riktning tillbaka. Mäklaren slutade jaga på mina positioner, eller jag hade alltid glatt på mina beställningar och aldrig till min tjänst är inte ovanligt. Dessa typer av erfarenheter är vanliga för alla handlare, och det är ganska möjligt att mäklaren inte har fel. Nya valutahandlare misslyckas ofta med att handla med en testad strategi eller handelsplan. Istället gör de handel när psykologin dikterar att de borde. Om en näringsidkare känner marknaden måste flytta i en riktning eller den andra, finns det en 50 chans att han eller hon kommer att vara korrekt. När rookiehandlaren går in i en position, går han eller hon ofta in i en tid då deras känslor avtar. Erfaren handlare är medvetna om dessa yngre tendenser och går in och tar handeln motsatt. Detta befuddles nya handlare och låter dem känna att marknaden - eller deras mäklare - är ute för att få dem och ta sina individuella vinster. För det mesta är det inte fallet, det är helt enkelt ett misslyckande av näringsidkaren att förstå marknadsdynamiken. Ibland är förluster mäklarefel. Detta kan inträffa när en mäklare försöker racka upp handelsavgifter på kundens bekostnad. Det har förekommit rapporter om att mäklare vederbörligen flyttar citerade priser för att utlösa stopporder när andra mäklarepriser inte har gått till det priset. Lyckligtvis för handlare, det här är inte troligt att det inträffar. Man måste komma ihåg att handel är vanligtvis inte ett noll-sum spel. och mäklare gör i första hand provisioner med ökade handelsvolymer. Sammantaget är det i mäklarnas intresse att ha långsiktiga kunder som regelbundet handlar och därmed uppbär kapital eller vinst. Glidproblemet kan ofta hänföras till ett psykologiskt fenomen. Det är vanligt att oerfarna handlare panikerar dem rädsla att missa ett drag, så de slår sin köpnyckel eller de fruktar att förlora mer och så slår de på försäljningsnyckeln. I volatila växelkursmiljöer kan mäklaren inte säkerställa att en order kommer att köras till önskat pris. Detta resulterar i skarpa rörelser och glider ofta. Detsamma gäller för stopp eller begränsningsorder. Vissa mäklare garanterar stopp och begränsar orderfyllningar, medan andra inte gör det. Även på mer genomskinliga marknader sker slippage, marknaderna flyttar och vi får inte alltid det pris vi vill ha. (Lär dig om olika Forex Trading Strategier i Place Forex Orders ordentligt.) Därför är ofta det som uppfattas som ett bedrägeri bara näringsidkaren inte förstår marknaden han eller hon är handel. Det verkliga problemet Verkliga problem kan börja utvecklas när kommunikationen mellan en näringsidkare och hans eller hennes mäklare börjar bryta ner. Om en näringsidkare inte får svar på e-post från hans eller hennes mäklare, misslyckas mäklare att svara på telefonen eller ger vaga svar på en handelsfråga. Det här är röda flaggor som en mäklare kanske inte ser ut för kundernas bästa intresse. Eventuella problem som uppstår bör lösas och förklaras för näringsidkaren och mäklaren bör också vara till hjälp och visa bra kundrelationer. Ett av de mest skadliga problemen som kan uppstå mellan en mäklare och en näringsidkare i detta fall är att handlarna oförmögna att ta ut pengar från ett handelskonto. Skydda dig själv Skydda dig själv från skrupelfria mäklare är i första hand perfekt. Följande steg bör hjälpa till: Gör en online-sökning efter recensioner från mäklaren. Ta det som sägs och filtrera det baserat på vad som sägs i det första avsnittet kan detta vara bara en missnöjd näringsidkare I samma sökning, ta reda på om det finns enastående rättsliga åtgärder mot mäklaren. Se till att det inte finns några klagomål om att inte kunna ta ut pengar. Om det finns, kontakta användaren om möjligt och fråga dem om deras erfarenhet. Läs igenom allt fint utskrift av dokumenten när du öppnar ett konto. Incentives till öppet konto kan ofta användas mot näringsidkaren när man försöker ta ut pengar. Till exempel, om en näringsidkare sätter in 10 000 och får en 2000 bonus, och då näringsidkaren förlorar pengar och försöker ta tillbaka några återstående medel, kan mäklaren säga att han eller hon inte kan dra tillbaka eftersom bonusen inte kan återkallas. Läs fina tryck och se till att du förstår alla händelser när det gäller uttag och huruvida incitament påverkar uttag. Om du är nöjd med din forskning på en viss mäklare, öppna ett mini-konto eller ett konto med en liten del av kapitalet. Handla det för en månad eller mer och försök sedan återkalla. Om allt har gått bra bör det vara relativt säkert att lägga in mer pengar. Om du har problem, försök att diskutera dem med mäklaren. Om det misslyckas, gå vidare och skicka ett detaljerat redogör för din erfarenhet online så att andra kan lära av din erfarenhet. Obs! Det bör påpekas att en mäklare storlek inte kan användas för att bestämma risknivån. Medan stora mäklare blir stora genom att tillhandahålla en viss servicestandard, lärde finanskrisen 2008-2009 oss att ett stort eller populärt företag inte alltid är säkert. (Om det här förefaller lite över huvudet, kolla in våra Forex Walkthrough Charts. Ekonomi. Trading. Eller om du kan börja på Nybörjare.) Om du redan har fastnat med en dålig mäklare Tyvärr är alternativen väldigt begränsade i detta skede, Det finns några saker du kan göra: Läs igenom alla dokument för att se till att din mäklare faktiskt är fel. Om du har missat något eller misslyckats med att läsa dokumenten du signerade kan du bara ha dig själv att skylla på. Var akter med din mäklare, men inte oförskämd. Påpeka hur du ska vidta åtgärder om han eller hon inte svarar på dina frågor på ett tillfredsställande sätt eller lämnar ett uttag. Åtgärder kan innefatta inlämning av kommentarer online, rapportera mäklaren till tillsynsmyndigheten eller markera dem som ett bedrägeri på forexpolisationssidor som förexpeacearmy Sammanfattning Antagna bedrägerier är ofta inget mer än handlare som inte förstår marknaderna som de handlar och sedan skylder på mäklaren för deras förluster. Men det finns tillfällen då mäklare är felaktiga. En näringsidkare behöver vara grundlig och göra forskning på en mäklare innan man öppnar ett konto. Om forskningen ser bra ut, bör en liten insättning göras, följt av några affärer och sedan ett uttag. Om det går bra, kan en annan insättning göras. Om du redan befinner dig i en problematisk situation bör du verifiera att mäklaren gör något olagligt, försök att få svara på våra frågor och om allt annat misslyckas, anmäla personen till tillsynsorganet. För vidare läsning, ta en titt på vårt Forex Walkthrough. Ett förhållande som utvecklats av Jack Treynor som mäter avkastning som förvärvats över det som kunde ha blivit förtjänat på en risklös. Återköp av utestående aktier (återköp) av ett företag för att minska antalet aktier på marknaden. Företag. En skatteåterbäring är en återbetalning av skatter som betalas till en individ eller hushåll när den faktiska skatteskulden är mindre än beloppet. Det monetära värdet av alla färdiga varor och tjänster som produceras inom ett land gränsar under en viss tidsperiod. Den takt som den allmänna prisnivån på varor och tjänster ökar och följaktligen köpkraften hos. Merchandising är någon form av reklam för varor eller tjänster för detaljhandel, inklusive marknadsföringsstrategier, bildskärmsdesign och. Tråd: Hög risk, misslyckas aldrig systemrisk, misslyckas aldrig System Hej alla, jag har blivit ombedd att skicka ett system till ett par vänner här på babypips. Det är ett extremt högrisksystem med låg avkastning, som aldrig misslyckas. NÅGONSIN. Jag har framåt demo testat det här systemet i två år, testat det tillbaka till 2004 och för närvarande handlar det på ett levande konto med konsekventa resultat. KONSEKVENT. Det är ett fint ord vi alla gillar att se i Forex, eh. Tja, utan ytterligare ado, här är det PAIRS: EURUSD, GBPUSD (Testa AUDUSD) Tidsram: 5Minutes Trading Time: 8:00 PM EST till 10:00 EST (Asian Session) Indikatorer: EMA (Period 5) EMA (Period 13) Williams Range (Period 14 nivåer vid -20 och -80) Valfri indikator: PSAR (Standard) Regler: LONG: Vänta tills Williams Range går in i OS-zonen på -80. När det gör det, vänta tills det lämnar zonen och börjar röra sig uppåt. Därefter väntar vi tills 5EMA korsar och går över 13EMA. Vänta tills det nuvarande ljuset stängs. När alla dessa villkor är uppfyllda, rita fibrar från ljusets HÖG, som bara stängdes för den senaste svänglågan, vilket ska vara densamma som den lägsta PSAR-punkten. Ställ stoppförlusten vid 350 pips, och rikta 250,0 fib-mark för take profit. KORT: Vänta tills Williams Range går in i OB-zonen på -20. När det gör det, vänta tills det lämnar zonen och börjar flytta ner. Därefter väntar vi tills 5EMA korsar och går under 13EMA. Vänta tills det nuvarande ljuset stängs. När alla dessa förhållanden är uppfyllda, rita fibrer från LAGEN av ljuset som bara stängde för den senaste svänghöjden, vilket borde vara detsamma som den högsta PSAR-punkten. Ställ stoppförlusten vid 350 pips, och rikta 250,0 fib-mark för take profit. Här är nyckeln till det här systemet. När handeln går emot dig med 125 pips, skriv in i samma riktning igen med dubbelt så mycket som möjligt. Ställ stoppförlusten samma som den första handeln och skriv 125 pips för TP. För konservativa människor ställer du in vinsten från den första handeln till ingångspriset, vilket resulterar i en paus jämn handel när det går vår riktning. Återigen, om handeln flyttar mot dig med ytterligare 125 pips, skriv in en tredje gång vid 4x den ursprungliga satsningen. Ställ stoppförlusten samma som den första handeln och skriv in 250 pips för TP. Mycket hög risk, låg vinst - men konsekvent. Det finns ett par sätt att hantera affärer. Konservativ - stäng alla öppna affärer en gång i en liten nettovinst eller flytta stoppförlusten när en viss punkt har uppnåtts och du vet att du får en liten nettovinst. Greedy - Rör inte handeln och låt den gå till slut. Martindale system, något. Jag vet att de flesta av er sitter där och säger att Martindales inte fungerar. Om detta var ett sant martindale-typsystem, fortsätt vi fortsätt att lägga till våra positioner tills det var brist. Nästan 10 års backtest, demotestning och live trading har visat att stoppförlusten inte har blivit träffad, och mycket sällan måste vi sätta den tredje handeln. En gång, kanske två gånger om året. Heres ett exempel på en handel Jag tog på mitt levande konto: 8 januari 2013 GBPUSD KÖP med 0,1 parti inlagt vid 1.6120, sluta förlusten satt till 1.5570 och TP satt till 1.6138 (18 pips). Priset gick emot mig och så snart som det var -60 pips, satte jag en väntande order med 0,2 lot vid 1.5995, slutade förlusten satt till 1.5570 och TP vid 1.6120. En dag senare utlöstes den andra handeln. Jag flyttade TP för min första handel till 1,6120 (break even) Priset gick slutligen min riktning, och så snart det var tillräckligt högt, flyttade jag min slutförlust på båda branscherna till 1,6050. Tyvärr slutade priset på min stop-loss och jag slutade med -18 pips, men en nettovinst på 37,00. Vilken som i övrigt var högre än mitt ursprungliga TP (18.00) Hade inte jag rört stoppavbrottet, priset hölls i min riktning och jag hade slutat med 125 pips vid 0,2 partier (250,00) och 0 pips vid 0,1 lotus handlar: Jag använder TradeBuilder Classic för mina signaler, det skickar i princip en signal när ljuset är stängd och ovanstående villkor är uppfyllda, bra verktyg för ett lågt pris om du vill kolla in det, besök mnikolic. Med TB behöver jag inte sitta och titta på mina diagram, så snart det ger mig en signal skickas en hörbar varning. Jag är säker på att någon sådan indikator kan användas för ett EMA-kors. Senast redigerad av windsorftw 01-18-2013 kl. 03:28. Ursprungligen postat av sandybeach Fascinerande, alla mina värsta miljöer, martingale och under den asiatiska sessionen, jag är alltid uppe med något nytt. Ser bra ut, några frågor till dig: Hur höga har dina partier gått med öppna affärer mot dig Har ditt konto någonsin haft ett marginalanrop på grund av denna strategi Vad är winloss-förhållandet (ledsen för så många frågor) Av intresse hur länge har det du har handlat denna strategi på live Om du har sann tro på det, kanske det kan vara värt att göra det till ett EA Vad menar du quotperhapsquot. Självklart gör jag en EA för det om det kan bli gjort Överlägsen Mästare Inlägg och medlem Anslutningsdatum Jan 2012 Plats UK Inlägg 989 Ursprungligen postat av babypipsjbentz Vad menar du quotperhapsquot. Självklart gör jag en EA för det om det kan bli gjort Åh jag var artig, jag vet att du inte gillar martingales normalt, så ville inte säga att du skulle göra det incase du kom tillbaka och sa något kvot, jag hatar martingalesquot säg om det var någon annan som föreslår den här strategin skulle jag vara tveksam, borde vara intressant att prova. Ursprungligen postat av sandybeach Åh, jag var artig, jag vet att du inte gillar martingales normalt, så ville inte säga att du skulle göra det incase du kom tillbaka och sa något kvitto, jag hatar martingalesquot. Har att säga om det var någon annan som föreslog denna strategi skulle jag vara tveksam. Det ska vara intressant att prova. Jag har tron ​​på windsor. Och jag är villig att försöka allt som är nytt , inte bara något återvunnet som redan har blivit bortkastat av alla. Det är också en EAs skönhet, berätta omedelbart om det manuella systemet så småningom kommer att bränna dig. Spara ett gäng tid, kanske pengar. Överlägsen huvudansvarig medlem och medlem Anmälningsdatum Jan 2012 Ort UK Inlägg 989 Ursprungligen postat av babypipsjbentz Jag har tron ​​på windsor Och jag är villig att prova någonting som är nytt, inte bara något som återvinns som har blivit bortkastat av alla redan. Det är också en EAs skönhet, berätta omedelbart om det manuella systemet så småningom kommer att bränna dig. Spara ett gäng tid, kanske pengar. Dito, jag är med dig på den här, speciellt som Windsor använder detta live, jag är intresserad av att se ett martingale systemarbete. HRNFeav1 Ok. Här är det första skottet på denna idé. Måste säga att med vissa, vad Id kallar tur undantag, detta faller vägen för andra quotMartingale likequot stor stoploss, ramping upp mycket storlek EAs. Det går en bra sträcka i vinst, men så småningom kommer den trefaldiga handelstoppförlusten med full mycket belastning (mycket initialt, X2 och sedan X4 för total mycket storleksstorlek 7X det vanliga). Och det är en smärtsam förlust. Windsor, jag tror du har bara haft tur så långt med hjälp av den här metoden. Men kolla EA och se om det matchar ditt manuella utförande. Det gjorde bara ett respektabelt jobb på GU, nettovinst. Det lyckas bara utan förlust på GU med quotBasket Closequot-idén Windsor föreslog, enligt reglerna. Ive har EA skrivit i korg, stäng flera transaktioner med 0,05 kontostorlek. Men jag kan inte få det att slutföra backtest med vinst på EURUSD. Jag testade inte alla andra paren. Det är ditt jobb. Kom bara ihåg, jag begränsade inte handelstiden på mina backtests. Det gjorde inga affärer när det var begränsat till 20:00 22:00 EST. Förresten är tiderna Servertid, så du måste beräkna vad klockan 20:00 EST och 22:00 på plattformen du handlar på. Inställningar du kanske behöver veta: MACrossBar3: Hur många staplar från den aktuella fältet måste MA Cross vara. Optimerad vid 3. WPRminbars3: (Williams Percent Range) minsta staplar från nuvarande stapel måste korset på -20 eller -80 vara. WPRmaxbars8: med maximala staplar från nuvarande stapel kan korset (optimeras) allt annat du säkert kan räkna ut.

No comments:

Post a Comment